9 Aralık 2014 Salı

İNGİLİZ KÜLTÜR'DE KURUMSAL İNGİLİZCE

İş İngilizcesi

Bu programın ana amacı; öğrencilerimizin iş hayatında ihtiyaç duydukları dil ve kelime yapılarını geliştirme ve iş yazışmaları konusuna hakim olmalarını sağlamaktır.
Program boyunca iş terminolojisi, sunum ve müzakere teknikleri, profesyonel yazışma teknikleri gibi konularda öğrencilerimizin günlük iş yaşamlarında ihtiyaç duydukları konularda  gelişimleri sağlanır.




Mesleki İngilizce

Programımız, öğrencilerimizi iş hayatında ihtiyaç duydukları İngilizce iletişim ve yazma becerilerini geliştirmek amaçlı hazırlanmıştır. Turızm (Acenta, otelcilik konularında ayrı eğitim verilmektedir) Tıp, (Doktor ve  hemşireler için ayrı eğitim içerikleri ),mühendislik, havacılık, tarım, sekreterlik, hukuk, dış ticaret, finans vs.  meslekleri konusunda eğitim verebilmekteyiz.

» Dersler, öğrencilerimizin mesleklerine göre iş hayatlarında en çok ihtiyaç duydukları konulara yoğunlaşmaktadır.
» Öğrencilerimizin, mesleklerinde karşılaştıkları genel terminolojiye hakim olmaları sağlanarak, bu bilgileri etkin olarak kullanmaları için pratik ağırlıklı eğitim verilmektedir.
» Program boyunca meslekleri ile ilgili terim, kavram ve temel iletişim becerilerinin tümü öğrencilerimize kazandırılmaktadır.




Kurumsal İngilizce
Amacımız kurum personellerinizin ihtiyaç analizini yaparak, sonuç odaklı eğitim vererek yabancı dil öğrenimlerini tamamlamak ve istenilen seviyelere en kısa sürede  taşımaktır. Kurumunuzun  üst düzey yöneticileri ve diğer görevlerdeki tüm çalışanlarına yönelik farklı eğitim metodları uygulanabilmektedir.
Katılımcıların performansları, derslere katılım oranları, merkezlerimizde geçirdikleri süre ve hedeflenen seviyeye uzaklıkları, Eğitim Danışmanlarımız tarafından yetkililere ve ilgili birimlere, arzu ettikleri periyodik aralıklarla bildirilmektedir. Bu raporlar sayesinde ilgili departman, eğitim alan kişilerin, katılımını, gelişimini ve başarısını tüm detaylarıyla takip edebilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder